top of page

After school activities

Public·38 members

Kypros Norge på tv 12/10/2023

for 16 timer siden — Torsdagens direkte TV-sport – Norge må slå Kypros for å holde EM-drømmen i live · 05.00: Golf, LPGA-tour. · 08.30: Snooker, World Snooker Tour.

Kypros mot Norge på tv 2022 12 oktober 2023 Bo for 18 timer siden — Kypros mot Norge på tv 2022 12 oktober 2023 Bo for 2 timer siden — Kypros mot Norge på tv 2022 12 oktober 2023 25-åringen er høyaktuell for ... Landslaget i fotball, menn11. oktober 2023 kl. 11:26 Ajer etter ellevill feiring: – Har fått 10. 000 kommentarer Kristoffer Ajer møtte pressen før Kypros-oppgjøret torsdag kveld. Der ble temaet helgas Premier League-kamp mot Manchester United på Old Trafford. Brentford ledet 1-0 like før slutt da Ajer taklet en ball over dødlinja som gikk til utspill fra keeper og ikke til hjørnespark. TV-bildene viste Ajer som jublet ellevilt over prestasjonen. Det har han fått mange meldinger om i etterkant. – Jeg har jo fått 10. 000 kommentarer diverse steder. Men det er derfor jeg elsker å spille fotball. Det er følelser og det er irritasjon når andre lag feirer, og en glede når de slår tilbake, sier landslagsspilleren. Manchester United snudde nemlig kampen på overtid og vant oppgjøret 2-1. Men Ajer angrer ikke på at han jublet og feiret for tidlig. – Sånn i ettertid var det tre minutt for tidlig. Landslaget i fotball, menn Landslagssjef Ståle Solbakken møtte pressen før den viktige EM-kvalifiseringskampen mot Kypros torsdag kveld. Her markerer Norge før kampen - Bilder med ... Lars Bohinen on X: "Går Norge v Kypros på TV noe sted?" / X 6. sep. 2019 — Går Norge v Kypros på TV noe sted? 4:36 PM · Sep 6, 2019. 21. september 10:27 Norge klatrer én plass på Fifa-rankingen Ståle Solbakkens norske fotballandslag klatrer til 43. -plass på Fifa-rankingen etter blant annet 2-1-seieren hjemme over Georgia denne måneden. Det kommer fram av nettsidene til Det internasjonale fotballforbundet (Fifa). Dermed tar Erling Braut Haaland og lagkameratene seg forbi Canada, som har overtatt 44. -plassen. Den forrige oppdateringen av rankinglisten kom 20 juli. Det er sånn jeg er som fotballspiller. Spesielt når jeg er i god form og skadefri. Og føler jeg leverer gode prestasjoner. Da er jeg 100 prosent inne i kampen. – Når vi leder 1-0 på Old Trafford og det er tre minutter igjen så er det mye følelser når jeg gjør en god innvolvering. Det kommer jeg aldri til å forandre, sier Kristoffer Ajer. 25-åringen er høyaktuell for å starte EM-kvalifiseringskampen mot Kypros torsdag kveld. Kampen starter klokken 20. 45 norsk tid og kan høres på NRK Sport.. 11. oktober 10:53 Nusa usikker før Kypros-møtet Landslagssjef Ståle Solbakken møtte pressen før den viktige EM-kvalifiseringskampen mot Kypros torsdag kveld. Der startet han med å fortelle om situasjonen rundt stjerneskuddet Antonio Nusa som har slitt med en skade i ryggen de siste ukene. Kypros kamp i dag på TV & stream - Kanal, tid Se oversikt over Kypros kamper på tv og live stream. 12 okt. i dag, torsdag. 20:45. Kypros – Norge. EM-kvalifisering. TV 2 Play. Fotball på TV i dag - TV-guide Fra kampen mellom Kypros og Norge i 7. serierunde av UEFA EM-kvalifisering. Kommentatorer: Øyvind Alsaker, Jesper Mathisen. Kypros Norge på tv 12 oktober 2023 for 16 timer siden — Kypros Norge på tv 12 oktober 2023 6. juni 2023 — Norge møter Skottland 17. juni og Kypros 20. juni i EM-kvalifiseringskamper på Ullevaal. Kypros mot Norge på tv 2022 12/10/2023 Strøm for 17 timer siden — Kypros mot Norge på tv 2022 12/10/2023 Strøm Fotball på TV. Sjekk hvor du kan se alle fotballkampene på direktesendt TV idag og resten av ... – Han er et stort spørsmålstegn. Vi har et stort ansvar for å gjøre dette riktig. Club Brügge har hvilt ham i to uker, og så en liten opptrapping. Deretter var han gjennom 30 minutter mot Standard Liege. Her er det medisinske vurderinger som må tas hensyn til, og som tas hensyn til, og så må vi se på summen av spilletiden han har hatt, sier Solbakken dagen før dagen. – Her må det være noen voksne til stede, avslutter Solbakken. Som trolig tar avgjørelsen om 18-åringen starter tett om mot kampstart. Nusa debuterte i privatkampen mot Jordan på forrige samling med scoring, og var en av Norges beste i den påfølgende seieren mot Georgia i EM-kvalifiseringen. Etter onsdagens 2-1-tap kritiserte handommeren for å legge til bare tre minutter. – Jeg sa til dem at tre minutter ikke var akseptabelt eller fair. Ingen vet om vi hadde greid å utligne om det var blitt lagt til mer, kanskje ville det blitt 3-1 til Norge, men jeg synes vi fortjener litt respekt. Dommeren snakket til meg som om jeg var en «piece of …». De må håndtere samvittigheten sin, sa franskmannen. Georgia reduserte på overtid, og sekunder før dommeren blåste av kom stjernespilleren Khvicha Kvaratskhelia til en stor sjanse til utligning. Ørjan Nyland avverget med et tigersprang. (NTB) Foto: NTB 10. september 12:09 Hangeland ordknapp om midtstoppervalgene: – Stor konkurranse Det hersker usikkerhet om hvem som tar plass i det norske midtforsvaret mot Georgia i EM-kvalifiseringen tirsdag. Skottland knuste Kypros – kan bli EM-klare etter Norges 8. sep. 2023 — Skottland tok sin femte strake seier i EM-kvalifiseringen med 3-0 i bortekampen mot Kypros. Dermed er skottene snublende nær sluttspillet. Brede Hangeland vil ikke avsløre noe. – Det er stor konkurranse og ganske jevnt på stopperplassen, slo landslagskoordinator Brede Hangeland fast da han møtte pressen på Ullevaal søndag formiddag. I 6-0-seieren mot Jordan torsdag startet Kristoffer Ajer og Leo Østigård i det norske midtforsvaret. Etter pause entret også Stefan Strandberg banen. – Jeg har ikke svaret (på hvem som starter), og jeg har ikke tenkt å gi det her heller, fortsatte Hangeland. Rogalendingen fortalte videre at tiden fram mot tirsdagens oppgjør vil bli brukt godt. – Dette handler om å finne det laget som er best egnet til å vinne kampen. Vi kommer til å prøve litt ulike ting på trening fram mot tirsdag, fortsatte den tidligere midtstopperen. Siden den tid har Norge vunnet 6-0 hjemme over Jordan i en treningskamp og 2-1 hjemme over Georgia i EM-kvalifiseringen. I midten av oktober møter Solbakkens menn Kypros borte og Spania hjemme på Ullevaal. De skal også spille en treningskamp hjemme mot Færøyene i midten av november, før EM-kvaliken avsluttes borte mot Skottland. I toppen av rankinglisten er det ingen endringer. VM-vinner Argentina fortsetter på topp foran Frankrike, Brasil og England. (NTB) Foto: Lise Åserud / NTB 13. september 06:28 Georgia-treneren raste mot dommerne: – Ikke akseptabelt Georgias landslagssjef Willy Sagnol mener at Georgia hadde flere sjanser enn Norge på Ullevaal. Norges landskamp mot Kypros på TV 2 i kveld blir historisk! Norges landskamp mot Kypros på TV 2 i kveld blir historisk! Uansett hvordan det går med resultatet. Kampen blir nemlig den første 3D-sendingen i Norge og...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page